Засідання педагогічної ради "Формувальне оцінювання, взаємооцінювання, самооцінювання"
У минулому процес
оцінювання результатів навчання розглядався тільки, як контроль з боку вчителя,
а сама навчальна діяльність учня залишалася без належної уваги. Оцінювання в
сучасній українській школі ґрунтується на положеннях, які визначають першочерговість
інтересів та особистісних запитів учнів у процесі навчання.
Педагогічний колектив
ліцею працює над створенням освітнього середовища, де кожна дитина може стати
успішною. Тож 26 жовтня 2022 року відбулося
засідання педагогічної ради з теми «З досвіду роботи Нової української
школи. Формувальне оцінювання, взаємооцінювання, самооцінювання».
Вчителі
розглянули алгоритм здійснення формувального оцінювання, інструменти для
зворотнього зв’язку з учнями під час очного і дистанційного навчання.
У
групах педагоги познайомилися із системами оцінювання інших країн,
удосконалювали уроки сучасними методами, вчилися створювати оцінювальні
судження, у ігровій формі розглянули прийоми формувального оцінювання.
Попереду
ще багато вчительської роботи, але саме така творча праця надихає та дає
результат.
Коментарі
Дописати коментар