Інформація, щодо правил реєстрації місця проживання новонародженої дитини!
Нагадуємо, що місце проживання новонародженої дитини
батьки або законні представники зобов’язані зареєструвати протягом трьох
місяців з дня державної реєстрації її народження.
Витяг про реєстрацію місця проживання з реєстру територіальної
громади дитини може знадобитися для:
·
відвідування
дошкільних та шкільних закладів освіти;
·
отримання соціальних
послуг (оформлення субсидій, статусу та оформлення пільг багатодітної родини
тощо);
·
отримання медичного
обслуговування;
·
взяття на квартирний
облік родини при виконавчому комітеті;
·
отримання паспорта
громадянина України у вигляді ID-картки;
·
оформлення документів
для виїзду за кордон.
Документи, які необхідно надати для реєстрації місця проживання дитини до 14 років:
·
оригінал паспорту законного представника
(батька, матері);
·
оригінал свідоцтва про народження;
·
реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) (у
разі наявності);
·
у разі реєстрації місця проживання батьків за
різними адресами - обов’язкова присутність другого з батьків
з
оригіналом паспорту (або нотаріально посвідчена згода на реєстрацію місця
проживання дитини; або рішення суду чи органу опіки про визначення місця
проживання дитини; або свідоцтво про смерть; або витяг з реєстру ДРАЦСу у разі
внесення відомостей про батька зі слів матері);
·
згода іпотекадержателя або довірчого власника
(за умови перебування житла в іпотеці, довірчій власності);
·
за реєстрацію місця проживання сплачується
адміністративний збір.
Послугу можна отримати у всіх відділеннях ЦНАП «Прозорий офіс» м. Вінниці та на віддалених робочих місцях.
За більш детальною консультацією звертайтесь до Кол-центру «Прозорого
офісу»:
(0432)
65-50-50
(067)
000-266-1
(073)
000-266-1
Коментарі
Дописати коментар